Monday 2 March 2009

bigmack с вкиснала лютеница

гледам през пръсти на слънцето
а то си играе на зайчета
дращи лицето ми
без следи от насилие
и петната от кетчуп
объркани с вчерашни язви
засъхват красиво

бих звъннал по телефона
но са ми мазни ръцете
от толкова захар лепяща афиши
в цветове по-кресливи от чапли
на високи токчета
и се сещам за оня дето разправяше
за боговете преяли с божественост
свинска история казвам ти

пак си забравих салфетките
всъщност нямам навик да имам
но съм свикнал да искам
по три от всичко
за мене за псето и котарака
когото смятам да скопя до ден два
за да спре да ми пуши от цигарите
да оставя косми в чизмите ми
и да чука всичко което мяука
даже на чужди езици

наречи го завист
чудовищност
ама си е алергия казвам ти
към вода по която се носят следи от сапунена пяна
отмита вероятно от телата
на новопокръстените и помазаните с думи
по-празни отпреди да бъдат измислени
всичко е ок казвам ти
но са ме хванали дяволите

No comments:

Post a Comment