Monday 16 March 2009

бакалия

когато те съблякох
със онези думи
които бяха чужди
като вируса
откраднат във претъпкания
mom’s&papa’s shop
ми беше тъй приятно
да те пипам
миришеше на прясна кифличка
и мляко със канела
и всичко друго беше тъй навреме

когато те изпращах до звездите
които бяха дразнещо далече
но все пак педантично подредени
като консервите във
mom’s&papa’s shop
ми беше тъй кафяво
да ти махам
със поглед вперен в ходилата ти
висящи от летящото килимче
и всичко друго беше пак навреме

когато яздеше до мене
двугърбата камила от чували
с храна за котки
купени със шепа обещания от
mom’s&papa’s shop
ми беше тъй забавно
да се друсам
във такт с бедрата ти
разголени
от вятъра на лудия галоп в очите ти
че всичко друго си оставаше навреме

преди да скъсам онзи лист
във който спеше
нарисувана със въглен
от купчината сбрана след пожара във
mom’s&papa’s shop
те целунах
и устните ми почерняха
от горчилка
тогава ти ме близна по ухото
и всичко друго следваше
съвсем навреме

No comments:

Post a Comment