Tuesday 28 July 2009

само

само когато е обещание
слънцето е с очи
а ти се усмихваш зад него
само когато е път
прахта е спомен
полепнала по дробовете ми
само когато е тишина
пръстите ми побеляват
от вкопчения страх
само когато са глухи
обеците им имат значение
за да ги разпонавам
само между двете ти гърди
тревата е утъпкана до хълма
само преди няколко секунди
трябваше да е утре
но всъщност без да е сигурно
че го искам
само ако имах шпори
бих влязъл с трясък в някой бар
но коня ми не е на петна
а ти няма да си вътре
и д атанцуваш кан-кан
само ако луната е кръгла
ти си в бяло и гола
а аз съм празен сън
само в неделя
часовниците не зънят във без пет
защото не разбират идеята
да мразиш понеделниците
само ако знаех
бих хвърлил всичко в огъня
за да поседим за малко поне
голи на пясъка
аз и ти
само ти само ти само ти

No comments:

Post a Comment