Wednesday 7 October 2009

относително

ужасно
звездите се предлагат с минимални намаления
а в будките в които се продават знаете цветя
същите те
изпускат аромата си абсолютно невъздържано
дали на някой му хрумва че умират

имах изумитлено изключителен ден
дори не успях да го запомня
но няколкото панделки
и останалото което ги заобикяляше
се врязаха в двете пети на очите ми
не твърдя че беше болезнено
но доста подробности ми убягват
вероятно всичко си е било както трябва
надявам се


колкото до уговорката ми
с кръжока за вещици любителки
на метли в синьо и бяло
отложи се
нещо заради млечния път или както там е известен
лично аз не вярвам че може да съществува какъвто и да е път от мляко
но не се наемам да споря с тях
боже надявам се да не го изпият с кафето си
не искам да си представям кого ще трябва да издоят за да

както и да е

ще ми трябват една две три
всъщност единайсе свещи
толкова са стъпалата пред вратата ми
винаги се чудя къде ще ме отведе след като натисна проклетата дръжка
обикновено е досадно тривиална
но съм сигурен че ще дойде денят на отмъщението и
и тогава ще ми свие номер
и най-вероятно ще ме отведе в някое отвратително място
в което говорят румънски
или унгарски
кой му пука за африканските диалекти
всички си приличат
мътните ги взели
но виж италианския е друго
ехунамореграндееее

чудничко

трябва да намеря свещите
или те да ме намерят
все казват че това е едно и също
но ако трябва да съм честен това твърдение е чиста глупост
защо по дяволите ще и трябва на определена свещ изобщо да ме търси

аз смята да я внеса вътре на ръце
и на всяко съпало ще свети знаете малко трепкащо пламъче
красота
да и аз си мисля че са доста стъпала
но също знам че от доста време се упражнявам редовно
и имам забележителен напредък
и после ще бъде знаете вълшебно и прочее
дори бих могъл да забравя за неудобството
относно вещиците любителки
на синьо-бели метли

ужасен ден наистина
ето ги свещите
остана по-лесното
да открия нея
сещате се
стълбищната ми офелия
е
това може да почака

No comments:

Post a Comment