Thursday 22 October 2009

галоп




тогава
за първи път препусках със безкрилите емута
за първи път секунди пълнеха последната минута
погледна ме за първи път преди къртиците да ослепеят
за първи път кръвта ми пъплеше натам където циганите пеят

за първи път косите ти обичах преди съмване
за първи път изгреба дупка във корема ми на тръгване
за първи път обесих следващия миг с отровна дума
за първи път погълнах го обратно като чума

ти бе за първи път
а аз последен

сега
ще се събудя и ще бъде есен
ще падам дълго
като в песен
а въздуха ще ме залъгва че летя
като ему с изкуствени крила
ще се превърна в сляп копач на сънища
ще ги продавам срещу сребърник по тЪржища
ще ме боли от вятъра пронизващ ме в пролуките
и ще забравя всички сто години лутане
ще бъде все за първи път след всяко следващо отричане
ти ще мечтаеш все за първото
обичам тe

No comments:

Post a Comment