Tuesday 6 July 2010

пердето което стоеше отдръпнато

.
.
.
аз съм три-четвърти хубава
и в анфас имам слаби места

но за теб ще пожертвам едното си рамо

ще ти дам малко къдрици

и имитация на премрежен поглед

аз съм три-четвърти уверена

и се страхувам от кучета зад мен

но имам хубави бели ръце с дълги пръсти

и се гримирам с малко огледало

аз съм три-четвърти сигурна в себе си

аз съм три-четвърти образ

и сянка в последната четвърт

ще застана така че да виждаш

цялата моя три-четвъртост

а когато решиш да ме имаш

ще сервирам последната четвърт

*

аз съм гол

нахлузил съм книжна торба на главата си

имам дупки за гледане

и една за дишане

огледалото е моя свидетел

голямо огледало в цял ръст

когато го няма лицето ми

се виждам с очите на другите

и си казвам

човече по добре се облечи

плашиш ме

и си вземи по-малко огледало следващия път

и гледай само очите си

останалото остави за другите

*

скъпа моя

скъпи мой

това е нашето двйасе и четири по седем

не ме изненадвай и бъди несъвършенството което ме убива така красиво

за да бъда все повече от това което мога да бъда

No comments:

Post a Comment